måndag 28 mars 2011

Dags att ladda!!!

Nu är det nära, bara en dag kvar till premiären av Easy Line-passet som jag ska leda =0) Så föra veckan var jag och lånade lite böcker för att fräscha upp med lite tränings- och stretchövningar. Hittade några bra med bra och tydliga bilder, så nu förbereder jag med att göra övningskort, som jag kan ha och lägga på mellanstationerna. Dels är det skönt att ha övningarna på bild så man kommer ihåg olika varianter och dels är det bra för deltagarna att ha en bild/text om man inte är med på genomgången eller så. Kommer bli övningar som fokuserar på styrka, rörlighet och balans. Hoppas att de som tränar tycker det blir bra.


Sen har det redan börjat planeras inför höstens program och det kan nog komma att bli lite mer och nytt för mig. KUL!!!


Nu ska jag fortsätta klippa och klistra ihop mina övningskort. KRAMEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar